REKRUTACJA

REKRUTUJEMY

DOŁĄCZ

do zespołu
Ferment Kolektiv!

Webdeveloper wordpress z backgroundem marketingowym, humanistycznym vibe’m
i z potencjałem na rozwój 😉

JEŚLI:

  • rozumiesz marketing, w tym marketing filmowy,
  • biegle tworzysz strony internetowe w standardzie wordpress,
  • umiesz wyciągać i analizować dane z różnych źródeł,
  • masz doświadczenie we wdrażaniu / obsłudze systemów API, CRM, ERP, Google Tag Manager, Google Analytics 4, Consent Mode, integrowaniu platform ze stroną www,
  • masz ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne,
  • umiesz słuchać, w dialogu kierujesz się empatią,
  • precyzyjnie formułujesz swoje myśli,
  • rozwój osobisty i zawodowy to dla Ciebie coś tak naturalnego, jak to, że jutro będzie nowy dzień,
  • wolisz działać, pobudzać i aktywizować niż narzekać,
  • jesteś trochę człowiekiem-orkiestrą,

A DODATKOWO:

  • kochasz kino i jesteś z nim na bieżąco,
  • komunikacja elektroniczna to nie tylko Twoje naturalne środowisko życia, ale też pasja zawodowa,
  • znasz ekosystem Meta i Google,
  • masz doświadczenie w automatyzacji procesów,
  • masz doświadczenie we wdrażaniu narzędzi AI,
  • sprawnie łączysz humanistyczny vibe z analitycznym podejściem do danych,
  • suche liczby potrafisz oblec we wnioski o charakterze taktyczno-strategicznym,
  • szukasz pracy, która da Ci poczucie, że robisz coś naprawdę sensownego i pożytecznego?
  • naturalnie przejmujesz inicjatywę, nie trzeba nic Ci pokazywać palcem?
  • szukasz pracy, która da Ci możliwość poznania branży rozrywkowej z różnych perspektyw?
  • nie skaczesz z kwiatka na kwiatek, tylko szukasz inspirującego zajęcia z odpowiedzianym pracodawcą na co najmniej kilka lat,
  • Uwaga, najlepsze: chciałbyś_chciałabyś razem z nami stworzyć swój zakres obowiązków i odpowiedzialności, w taki sposób, by jak najskuteczniej pchać nasz biznes do przodu,

to być może właśnie Ciebie szukamy!

ALE!

TA PRACA NIE JEST DA CIEBIE, JEŚLI:

  • Myślisz, że wiesz już wszystko i niczego nie jesteś się w stanie nauczyć,
  • Masz łatwość oceniania ludzi i ich zachowań,
  • Masz problem ze szczerością, nie umiesz lub nie chcesz dzielić się własnymi opiniami,
  • Lubisz wywalać kawę na ławę, niespecjalnie interesując się tym, co ktoś poczuje lub pomyśli,
  • Wolisz być samotnym artystą niż grać w zespole.

Jeśli zainteresował Cię powyższy wstęp – czytaj dalej!

  • Współtworzenie i aktualizację strategii marketingowej firmy Ferment Kolektiv w środowisku komunikacji elektronicznej,
  • Tworzenie stron internetowych, landing page’ów sprzedażowych, kursów online i in. usług Digital w oparciu o platformę WordPress,
  • ścisłą współpracę z zespołem edukacji, dystrybucji kontentu alternatywnego, eventów kinowych, w celu realizacji założeń komunikacji online,
  • integrację systemów IT, opracowywanie standardów rozwiązań IT i sprawnych procesów w małej organizacji,
  • analizę danych i raportowanie ich w sposób przystępny do zarządu.
  • Udokumentowane portfolio projektów webdeveloperskich, w tym co najmniej 3 w oparciu o platformę wordpress,
  • Wiedza z zakresu marketingu internetowego i e-commerce, budowania baz teleadresowych, kampanii lead generation, rozumienie procesu podejmowania decyzji, procesu decyzyjnego w marketingu B2B, B2C, umiejętność przyczynowo-skutkowego wytłumaczenia mechanizmu lejka sprzedażowego i marketingowego,
  • podstawowa znajomość metod badania potrzeb klientów,
  • znajomość business managera, systemu reklamowego oraz managera zdarzeń Meta,
  • bardzo dobra znajomość środowiska Google (szczególnie: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics 4),
  • znajomość złożoności, specyfikacji i przebiegu procesów w web developmencie (UX/UI),
  • ponadprzeciętna skrupulatność, wnikliwość, dokładność,
  • zaangażowanie, pracowitość, sumienność,
  • umiejętność współpracy z wymagającymi klientami,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, życzliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
  • chęć rozwoju, a wręcz wewnętrzny „imperatyw samorozwojowy”
  • staranność w pracy, myśleniu i działaniu, niechodzenie na skróty i umiejętności analityczne;
  • odwaga w mówieniu własnego zdania, nawet gdy może to być niepopularne,
  • umiejętność kwestionowania status quo z poszanowaniem rozumu i godności człowieka,
  • mile widziany certyfikat DIMAQ i case studies z przeprowadzonych kampanii 😊
  • pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności i wyników pracy od 6500+ netto na UoP lub 9000+ netto B2B (kwota na fakturze + VAT) na początek, do negocjacji od stycznia 2026 roku (jeśli masz wyższe umiejętności i wyżej je wyceniasz – napisz do nas, zaznaczając aspiracje finansowe i porozmawiajmy),
  • niezbędny do pracy sprzęt,
  • możliwość współpracy z największymi graczami na rynku (producenci, dystrybutorzy, sieci kinowe i kina niezależne, stowarzyszenia branżowe, biznes międzynarodowy),
  • pracę stacjonarną w przestrzennym biurze Ferment Kolektiv, hybrydową (preferowane) lub zdalną (ewentualnie),
  • szeroki pakiet szkoleń online,
  • rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
  • możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.

KIM JESTEŚMY:

Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w branży o podobnej specyfice: łączącej perspektywy kina niezależnego i sieci kinowej, dystrybutora, edukatorów filmowych, producenta eventów kinowych i specjalistów od kinotechniki. Nasze marki to FilmwSzkole.pl, KinoMaestro.pl, Ferment Kino Objazdowe, PleneroweKino.pl, WypozyczaniaLezakow.pl, Ferment.com.pl/CineMaster (poczytaj, przestudiuj, by dowiedzieć się więcej). Pracujemy stacjonarnie i online, prowadzimy też gałąź szkoleniowo-doradczą. Wierzymy, że „Kino zmienia życie. Na dobre” (nasze motto) i tę ideę staramy się kolportować w każdym działaniu – na poziomie strategicznym i detalicznym, w odniesieniu do najmniejszego nawet interesariusza firmy, od pracowników i pracownic, poprzez klientów, po osoby obserwujące nasze działania z większego dystansu. Budujemy pomosty komunikacyjne pomiędzy twórcami i twórczyniami filmów, producentami i dystrybutorami a publicznością – w oparciu o potrzeby i oczekiwania tej ostatniej grupy. Jeśli cenisz sobie wspierające i empatyczne środowisko pracy, odpowiedzialnego i świadomego pracodawcę, możliwości rozwoju i różnorodność zawodowych przygód – może warto, by nasze ścieżki się połączyły 🙂

Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:

  1. CV / portfolio,
  2. List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,

wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Termin: do 27.04.2025

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA WEBDEVELOPER.

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.  

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!

Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!

Wyślij swoje CV, portfolio oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 27 kwietnia.

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA WEBDEVELOPER.

Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!