REKRUTACJA

REKRUTUJEMY

DOŁĄCZ

do zespołu ADMINISTRACJI Ferment Kolektiv!

Specjalista_ka ds. administracyjnych/ Asystent_ka biura i Zarządu
(z potencjałem na rozwój)

Jeśli

  • jesteś osobą dokładną, sumienną i precyzyjną, dla której liczą się detale i lubisz, gdy wszystko jest dopięte na ostatni guzik,
  • nie tolerujesz niechlujności, zwłaszcza w dokumentacji, cenisz sobie porządek i wszystko zawsze powinno być u Ciebie na swoim miejscu,
  • masz naturalny talent do porządkowania, syntetyzowania, kategoryzowania i najlepiej się czujesz, gdy rzeczywistość wokół Ciebie jest po prostu dobrze, procesowo zorganizowana,
  • działasz szybko i skutecznie, ale roztropnie, szanując czas swój i innych z dążeniem do produktywności,
  • lubisz standardy i procedury, bo wiesz, że ramy są potrzebne, by być kreatywnym, również w administracji 😉

a dodatkowo:

  • szukasz pracy we wspierającym empatycznym środowisku,
  • kochasz kino i popkulturę,
  • lubisz otaczać się ludźmi o podobnych zainteresowaniach i wrażliwości,

to prawdopodobnie mamy dla Ciebie pracę, o której marzysz!

ALE:

To nie jest praca dla Ciebie, jeśli:

  • uważasz, ze wszystko powinno być podporządkowane Twojej linijce, szkiełku i oku,
  • brak Ci elastyczności i otwartości na priorytety innych osób w zespole,
  • swoje zasady egzekwujesz autorytarnie, dyrektywnie, na bok odkładając empatię,
  • lubisz wywalać kawę na ławę, niespecjalnie interesując się tym, co ktoś poczuje lub pomyśli,
  • Wolisz być samotnym artystą archiwów i dokumentacji niż grać w zespole.

Jeśli doszedłeś / doszłaś do tego miejsca i w dalszym ciągi ogłoszenie jest dla Ciebie interesujące, to jesteś coraz bliżej celu! 🙂

Do Twoich zadań będzie należało m. in.:

      • segregacja dokumentów, w tym faktur, umów,
      • przygotowywanie dokumentacji dla zespołu księgowo-finansowego,
      • przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu,
      • zbieranie danych, research dla Zarządu i innych zespołów w firmie,
      • realizacja i egzekucja zamówień biurowych, współpraca z firmami kurierskimi,
      • ścisła współpraca z zespołem księgowo-administracyjnym,
      • dbałość o wizerunek biura, w tym współpraca z firmą sprzątającą,
      • obsługa gości, klientów, interesariuszy,
      • wsparcie zespołów biznesowych w bieżących pracach na pograniczu biznesu i administracji.
  • doskonała organizacja pracy,
  • precyzja, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań – krytyczne kompetencje,
  • znajomość Pakietu MS Office (z naciskiem na dobrą znajomość Excela)
  • umiejętność dokładnego (logicznego) układania dokumentów, zarówno papierowych jak i wersji elektronicznych,
  • umiejętność przyporządkowywania i zapisywanie dokumentów w odpowiednich folderach i na odpowiednich nośnikach,
  • umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia,
  • miłe i przyjemne usposobienie, będziesz osobą pierwszego kontaktu z naszymi interesariuszami,
  • wysoki poziom empatii w pracy zespołowej i kultury osobistej,
  • wysoki poziom precyzji w komunikacji,
  • umiejętność researchu, segregacji danych, skutecznego raportowania,
  • umiejętność prowadzenia kilku spraw/wątków jednocześnie, z zastrzeżeniem, że sprawy biurowe nie generują długofalowych prac,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność opanowywania stresu,
  • umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych: drukarka/skaner, niszczarka itp.
  • podstawowa znajomość zasad konstruowania umów cywilno-prawnych,
  • umiejętność formułowania prostych pism urzędowych, znajomość etykiety biznesowej oraz tzw. „netykiety” będzie dużym atutem,
  • umiejętność korzystania z narzędzi AI będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem, ale nie jest wymagane. Jeśli jesteś młodą osobą, absolwentem lub absolwentką o wyróżniającej się postawie lub osobą w wieku średnim+ lub przedemerytalnym, nie mającej doświadczenia na takim stanowisku, ale wyróżniającej się pożądanymi kompetencjami, również masz duże szanse w naszej rekrutacji.
  • pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności, doświadczenia i udokumentowanych wyników pracy od 3600 do 4200 zł netto na UoP na początek, do negocjacji po okresie próbnym (3 m-ce),
  • niezbędny do pracy sprzęt,
  • możliwość zdobywania bezcennych doświadczeń branżowych w firmie rosnącej w tempie 150% rok do roku, prowadzącej szeroką działalność branżową od edukacji poprzez eventy po dystrybucję kinową i szkolenia,
  • pracę stacjonarną lub hybrydową (ok. 1-2 dni poza biurem) w przestrzennym, dobrze skomunikowanym biurze Ferment Kolektiv,
  • szeroki pakiet szkoleń online,
  • rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
  • możliwość awansu zawodowego w kierunkach operacyjnych, marketingowych i sprzedażowych, zależnie od preferencji, po min. (1,5-2 latach pracy),

Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w branży o podobnej specyfice: łączącej perspektywy kina niezależnego i sieci kinowej, dystrybutora, edukatorów filmowych, producenta eventów kinowych i specjalistów od kinotechniki. Nasze marki to FilmwSzkole.pl, KinoMaestro.pl, Ferment Kino Objazdowe, PleneroweKino.pl, WypozyczaniaLezakow.pl, Ferment.com.pl/CineMaster (poczytaj, przestudiuj, by dowiedzieć się więcej). Pracujemy stacjonarnie i online, prowadzimy też gałąź szkoleniowo-doradczą. Wierzymy, że „Kino zmienia życie. Na dobre” (nasze motto) i tę ideę staramy się kolportować w każdym działaniu – na poziomie strategicznym i detalicznym, w odniesieniu do najmniejszego nawet interesariusza firmy, od pracowników i pracownic, poprzez klientów, po osoby obserwujące nasze działania z większego dystansu. Budujemy pomosty komunikacyjne pomiędzy twórcami i twórczyniami filmów, producentami i dystrybutorami a publicznością – w oparciu o potrzeby i oczekiwania tej ostatniej grupy. Jeśli cenisz sobie wspierające i empatyczne środowisko pracy, odpowiedzialnego i świadomego pracodawcę, możliwości rozwoju i różnorodność zawodowych przygód – może warto, by nasze ścieżki się połączyły 🙂

Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:

  1. CV / portfolio,
  2. List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,

wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Termin: do  24.11.2024

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA ADMINISTRACJA.

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.  

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!

Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!

Wyślij swoje CV oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 24 listopada 2024.

Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!