REKRUTACJA
DOŁĄCZ
do zespołu ADMINISTRACJI Ferment Kolektiv!
Specjalista_ka ds. administracyjnych/ Asystent_ka biura i Zarządu
(z potencjałem na rozwój)
Jeśli
- jesteś osobą dokładną, sumienną i precyzyjną, dla której liczą się detale i lubisz, gdy wszystko jest dopięte na ostatni guzik,
- nie tolerujesz niechlujności, zwłaszcza w dokumentacji, cenisz sobie porządek i wszystko zawsze powinno być u Ciebie na swoim miejscu,
- masz naturalny talent do porządkowania, syntetyzowania, kategoryzowania i najlepiej się czujesz, gdy rzeczywistość wokół Ciebie jest po prostu dobrze, procesowo zorganizowana,
- działasz szybko i skutecznie, ale roztropnie, szanując czas swój i innych z dążeniem do produktywności,
- lubisz standardy i procedury, bo wiesz, że ramy są potrzebne, by być kreatywnym, również w administracji 😉
a dodatkowo:
- szukasz pracy we wspierającym empatycznym środowisku,
- kochasz kino i popkulturę,
- lubisz otaczać się ludźmi o podobnych zainteresowaniach i wrażliwości,
to prawdopodobnie mamy dla Ciebie pracę, o której marzysz!
ALE:
To nie jest praca dla Ciebie, jeśli:
- uważasz, ze wszystko powinno być podporządkowane Twojej linijce, szkiełku i oku,
- brak Ci elastyczności i otwartości na priorytety innych osób w zespole,
- swoje zasady egzekwujesz autorytarnie, dyrektywnie, na bok odkładając empatię,
- lubisz wywalać kawę na ławę, niespecjalnie interesując się tym, co ktoś poczuje lub pomyśli,
- Wolisz być samotnym artystą archiwów i dokumentacji niż grać w zespole.
Jeśli doszedłeś / doszłaś do tego miejsca i w dalszym ciągi ogłoszenie jest dla Ciebie interesujące, to jesteś coraz bliżej celu! 🙂
Do Twoich zadań będzie należało m. in.:
- segregacja dokumentów, w tym faktur, umów,
- przygotowywanie dokumentacji dla zespołu księgowo-finansowego,
- przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu,
- zbieranie danych, research dla Zarządu i innych zespołów w firmie,
- realizacja i egzekucja zamówień biurowych, współpraca z firmami kurierskimi,
- ścisła współpraca z zespołem księgowo-administracyjnym,
- dbałość o wizerunek biura, w tym współpraca z firmą sprzątającą,
- obsługa gości, klientów, interesariuszy,
- wsparcie zespołów biznesowych w bieżących pracach na pograniczu biznesu i administracji.
- doskonała organizacja pracy,
- precyzja, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań – krytyczne kompetencje,
- znajomość Pakietu MS Office (z naciskiem na dobrą znajomość Excela)
- umiejętność dokładnego (logicznego) układania dokumentów, zarówno papierowych jak i wersji elektronicznych,
- umiejętność przyporządkowywania i zapisywanie dokumentów w odpowiednich folderach i na odpowiednich nośnikach,
- umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia,
- miłe i przyjemne usposobienie, będziesz osobą pierwszego kontaktu z naszymi interesariuszami,
- wysoki poziom empatii w pracy zespołowej i kultury osobistej,
- wysoki poziom precyzji w komunikacji,
- umiejętność researchu, segregacji danych, skutecznego raportowania,
- umiejętność prowadzenia kilku spraw/wątków jednocześnie, z zastrzeżeniem, że sprawy biurowe nie generują długofalowych prac,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność opanowywania stresu,
- umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych: drukarka/skaner, niszczarka itp.
- podstawowa znajomość zasad konstruowania umów cywilno-prawnych,
- umiejętność formułowania prostych pism urzędowych, znajomość etykiety biznesowej oraz tzw. „netykiety” będzie dużym atutem,
- umiejętność korzystania z narzędzi AI będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem, ale nie jest wymagane. Jeśli jesteś młodą osobą, absolwentem lub absolwentką o wyróżniającej się postawie lub osobą w wieku średnim+ lub przedemerytalnym, nie mającej doświadczenia na takim stanowisku, ale wyróżniającej się pożądanymi kompetencjami, również masz duże szanse w naszej rekrutacji.
- pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności, doświadczenia i udokumentowanych wyników pracy od 3600 do 4200 zł netto na UoP na początek, do negocjacji po okresie próbnym (3 m-ce),
- niezbędny do pracy sprzęt,
- możliwość zdobywania bezcennych doświadczeń branżowych w firmie rosnącej w tempie 150% rok do roku, prowadzącej szeroką działalność branżową od edukacji poprzez eventy po dystrybucję kinową i szkolenia,
- pracę stacjonarną lub hybrydową (ok. 1-2 dni poza biurem) w przestrzennym, dobrze skomunikowanym biurze Ferment Kolektiv,
- szeroki pakiet szkoleń online,
- rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
- możliwość awansu zawodowego w kierunkach operacyjnych, marketingowych i sprzedażowych, zależnie od preferencji, po min. (1,5-2 latach pracy),
Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w branży o podobnej specyfice: łączącej perspektywy kina niezależnego i sieci kinowej, dystrybutora, edukatorów filmowych, producenta eventów kinowych i specjalistów od kinotechniki. Nasze marki to FilmwSzkole.pl, KinoMaestro.pl, Ferment Kino Objazdowe, PleneroweKino.pl, WypozyczaniaLezakow.pl, Ferment.com.pl/CineMaster (poczytaj, przestudiuj, by dowiedzieć się więcej). Pracujemy stacjonarnie i online, prowadzimy też gałąź szkoleniowo-doradczą. Wierzymy, że „Kino zmienia życie. Na dobre” (nasze motto) i tę ideę staramy się kolportować w każdym działaniu – na poziomie strategicznym i detalicznym, w odniesieniu do najmniejszego nawet interesariusza firmy, od pracowników i pracownic, poprzez klientów, po osoby obserwujące nasze działania z większego dystansu. Budujemy pomosty komunikacyjne pomiędzy twórcami i twórczyniami filmów, producentami i dystrybutorami a publicznością – w oparciu o potrzeby i oczekiwania tej ostatniej grupy. Jeśli cenisz sobie wspierające i empatyczne środowisko pracy, odpowiedzialnego i świadomego pracodawcę, możliwości rozwoju i różnorodność zawodowych przygód – może warto, by nasze ścieżki się połączyły 🙂
Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:
- CV / portfolio,
- List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,
wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Termin: do 24.11.2024
Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA ADMINISTRACJA.
Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.
Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!
Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!
Wyślij swoje CV oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 24 listopada 2024.
Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!