DOŁĄCZ
do zespołu marketingu
Ferment Kolektiv!
Specjalista / specjalistka ds. marketingu
(z potencjałem na rozwój)
JEŚLI:
- kochasz kino i jesteś z nim na bieżąco,
- rozumiesz marketing, w tym marketing filmowy,
- interesujesz się komunikacją z widownią i jej potrzebami,
- chcesz wspierać edukację z filmem i filmy z potencjałem edukacyjnym,
- nieźle piszesz i mówisz, precyzyjnie formułujesz swoje myśli,
- rozwój osobisty i zawodowy to dla Ciebie coś tak naturalnego, jak to, że jutro będzie nowy dzień,
- wolisz działać, pobudzać i aktywizować niż narzekać,
- jesteś trochę człowiekiem-orkiestrą,
A DODATKOWO:
- media społecznościowe to Twoje naturalne środowisko życia,
- biegle poruszasz się w menedżerze reklam Meta, ekosystemie Google (kampanie na słowa kluczowe, banerowe, na YT i potrafisz odczytywać dane z GA4)
- sprawnie łączysz humanistyczny dryg do storytellingu z analitycznym podejściem do danych,
- suche liczby potrafisz oblec we wnioski o charakterze taktyczno-strategicznym,
- szukasz pracy, która da Ci poczucie, że robisz coś naprawdę sensownego i pożytecznego, zawsze bazując na sztuce filmowej,
- naturalnie przejmujesz inicjatywę, nie trzeba nic Ci pokazywać palcem,
- szukasz pracy, która da Ci możliwość poznania branży kinowej z wielu perspektyw,
- nie skaczesz z kwiatka na kwiatek, tylko szukasz inspirującego zajęcia z odpowiedzianym pracodawcą na co najmniej kilka lat,
to być może właśnie Ciebie szukamy!
ALE!
TA PRACA NIE JEST DA CIEBIE, JEŚLI:
- myślisz, że wiesz już wszystko i niczego nie jesteś się w stanie nauczyć,
- masz łatwość oceniania ludzi i ich zachowań,
- masz problem ze szczerością, nie umiesz lub nie chcesz dzielić się własnymi opiniami,
- lubisz wywalać kawę na ławę, niespecjalnie interesując się tym, co ktoś poczuje lub pomyśli,
- wolisz być samotnym artystą niż grać w zespole.
Jeśli zainteresował Cię powyższy wstęp – czytaj dalej!
- współtworzenie i aktualizację strategii marketingowej firmy Ferment Kolektiv w oparciu o jej strategię biznesu, w tym zwłaszcza:
- współtworzenie strategii FilmwSzkole.pl i Zespołu Edukacji (zadanie główne)
- współtworzenie strategii dla kluczowych klientów,
- współtworzenie strategii działań doradczych i szkoleniowych (zadanie fakultatywne)
- ścisłą współpracę z dystrybutorami w zakresie tworzenia i realizacji projektów marketingowych wspierających tytuły z bieżącego repertuaru (filmy z potencjałem edukacyjnym): kampanie reklamowe, tworzenie contentu, analiza danych, tworzenie i prezentacja strategii do filmów,
- ścisłą współpracę z sieciami kinowymi i kinami niezależnymi, wspieranie sprzedaży filmów z ich repertuaru,
- planowanie, realizację kampanii reklamowych, tworzenie treści z pomocą zespołu kreatywnego, analizę danych i raportowanie ich w sposób przystępny do zarządu,
- realizację celów strategicznych firmy w obszarze marketingu i sprzedaży, w oparciu o istniejące kluczowe wskaźniki efektywności.
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zespole marketingu,
- rozumienie procesu podejmowania decyzji, procesu decyzyjnego w marketingu B2B, B2C, umiejętność przyczynowo-skutkowego wytłumaczenia mechanizmu lejka sprzedażowego, TOFU, MOFU, BOFU,
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści reklamowych skierowanych do różnych grup docelowych, w szczególności do nauczycieli i młodych odbiorców kina,
- podstawowa znajomość metod badania potrzeb klientów,
- biegła znajomość system reklamowego Meta,
- praktyczna znajomość Google Ads oraz GA4,
- ponadprzeciętna skrupulatność, wnikliwość, dokładność,
- zaangażowanie, pracowitość, sumienność,
- umiejętność współpracy z wymagającymi klientami,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, życzliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
- chęć rozwoju, a wręcz wewnętrzny „imperatyw samorozwojowy”,
- staranność w pracy, myśleniu i działaniu, niechodzenie na skróty i umiejętności analityczne,
- odwaga w mówieniu własnego zdania, nawet gdy może to być niepopularne,
- umiejętność kwestionowania status quo z poszanowaniem rozumu i godności człowieka,
- mile widziany certyfikat DIMAQ i case studies z przeprowadzonych kampanii 😊
- samodzielne realizowanie kampanii reklamowych w ekosystemie reklamowym META oraz Google Ads,
- bieżące monitorowanie, optymalizacja oraz analizowanie danych kampanii,
- przygotowywanie materiałów reklamowych we współpracy z zespołem graficznym,
- przygotowywanie i publikacja treści na stronie www, blogu firmowym,
- opieka nad social mediami (przygotowywanie strategii, prowadzenie harmonogramów postów, tworzenie treści oraz materiałów wideo we współpracy z zespołem graficznym),
- reaserch nowych kanałów dotarcia do grupy docelowej,
- współpraca z influencerami,
- aktywna współpraca z zespołem marketingu,
- pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności i wyników pracy od 4750 do 6000 zł netto na UoP na początek, do negocjacji od stycznia 2025 roku (jeśli masz wyższe umiejętności i wyżej je wyceniasz i lub prowadzisz JDG – napisz do nas, zaznaczając aspiracje finansowe i porozmawiajmy,
- niezbędny do pracy sprzęt,
- możliwość współpracy z największymi graczami na rynku (producenci, dystrybutorzy, sieci kinowe i kina niezależne, stowarzyszenia branżowe, biznes międzynarodowy),
- pracę stacjonarną w przestrzennym biurze Ferment Kolektiv w centrum miasta, hybrydową (preferowane) lub zdalną (ewentualnie),
- szeroki pakiet szkoleń marketingowych online,
- rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
- możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.
- Twoja potencjalna ścieżka kariery:
(chcemy budować strukturę firmy głównie w oparciu o awanse wewnętrzne) - Specjalista ds. marketingu (min. 6-12 m-cy),
- Starszy Specjalista ds. marketingu (po min. 6-12 m-cach),
- Project manager 9 (po min. 18-24 m-cach)
- Marketing manager / brand manager (po min. 2-3 latach)
- Kierownik Zespołu Marketingu – rekrutacja (min. 3-letni staż wewnątrz firmy)
- Dyrektor Zespołu Marketingu – rekrutacja (min. 3-letni i staż wewnątrz firmy)
Dlaczego piszemy minima? Osoba o wyższych kwalifikacjach i większym doświadczeniu ma szansę na awans zawodowy wcześniej, ale nie wcześniej niż określone minimum. Wynika to z konieczności poznania roli, stanowiska, firmy, branży etc.
KIM JESTEŚMY:
Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w branży o podobnej specyfice: łączącej perspektywy kina niezależnego i sieci kinowej, dystrybutora, edukatorów filmowych, producenta eventów kinowych i specjalistów od kinotechniki. Nasze marki to FilmwSzkole.pl, KinoMaestro.pl, Ferment Kino Objazdowe, PleneroweKino.pl, WypozyczaniaLezakow.pl, Ferment.com.pl/CineMaster (poczytaj, przestudiuj, by dowiedzieć się więcej). Pracujemy stacjonarnie i online, prowadzimy też gałąź szkoleniowo-doradczą. Wierzymy, że „Kino zmienia życie. Na dobre” (nasze motto) i tę ideę staramy się kolportować w każdym działaniu – na poziomie strategicznym i detalicznym, w odniesieniu do najmniejszego nawet interesariusza firmy, od pracowników i pracownic, poprzez klientów, po osoby obserwujące nasze działania z większego dystansu. Budujemy pomosty komunikacyjne pomiędzy twórcami i twórczyniami filmów, producentami i dystrybutorami a publicznością – w oparciu o potrzeby i oczekiwania tej ostatniej grupy. Jeśli cenisz sobie wspierające i empatyczne środowisko pracy, odpowiedzialnego i świadomego pracodawcę, możliwości rozwoju i różnorodność zawodowych przygód – może warto, by nasze ścieżki się połączyły 🙂
Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:
- CV / portfolio,
- List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,
wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Termin: do 6.10.2024
Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING.
Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.
Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!
Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!
Wyślij swoje CV, portfolio oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 6 października.
Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING.
Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!
Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.
Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!