REKRUTACJA

REKRUTUJEMY

DOŁĄCZ

do zespołu marketingu
Ferment Kolektiv!

Specjalista / specjalistka ds. marketingu
(z potencjałem na rozwój)

JEŚLI:

  • kochasz kino i jesteś z nim na bieżąco,
  • rozumiesz marketing, w tym marketing filmowy,
  • interesujesz się komunikacją z widownią i jej potrzebami,
  • chcesz wspierać edukację z filmem i filmy z potencjałem edukacyjnym,
  • nieźle piszesz i mówisz, precyzyjnie formułujesz swoje myśli,
  • rozwój osobisty i zawodowy to dla Ciebie coś tak naturalnego, jak to, że jutro będzie nowy dzień,
  • wolisz działać, pobudzać i aktywizować niż narzekać,
  • jesteś trochę człowiekiem-orkiestrą,

A DODATKOWO:

  • media społecznościowe to Twoje naturalne środowisko życia,
  • biegle poruszasz się w menedżerze reklam Meta, ekosystemie Google (kampanie na słowa kluczowe, banerowe, na YT i potrafisz odczytywać dane z GA4)
  • sprawnie łączysz humanistyczny dryg do storytellingu z analitycznym podejściem do danych,
  • suche liczby potrafisz oblec we wnioski o charakterze taktyczno-strategicznym,
  • szukasz pracy, która da Ci poczucie, że robisz coś naprawdę sensownego i pożytecznego, zawsze bazując na sztuce filmowej,
  • naturalnie przejmujesz inicjatywę, nie trzeba nic Ci pokazywać palcem,
  • szukasz pracy, która da Ci możliwość poznania branży kinowej z wielu perspektyw,
  • nie skaczesz z kwiatka na kwiatek, tylko szukasz inspirującego zajęcia z odpowiedzianym pracodawcą na co najmniej kilka lat,

to być może właśnie Ciebie szukamy!

ALE!

TA PRACA NIE JEST DA CIEBIE, JEŚLI:

  • myślisz, że wiesz już wszystko i niczego nie jesteś się w stanie nauczyć,
  • masz łatwość oceniania ludzi i ich zachowań,
  • masz problem ze szczerością, nie umiesz lub nie chcesz dzielić się własnymi opiniami,
  • lubisz wywalać kawę na ławę, niespecjalnie interesując się tym, co ktoś poczuje lub pomyśli,
  • wolisz być samotnym artystą niż grać w zespole.

Jeśli zainteresował Cię powyższy wstęp – czytaj dalej!

  • współtworzenie i aktualizację strategii marketingowej firmy Ferment Kolektiv w oparciu o jej strategię biznesu, w tym zwłaszcza:
    • współtworzenie strategii FilmwSzkole.pl i Zespołu Edukacji (zadanie główne)
    • współtworzenie strategii dla kluczowych klientów,
    • współtworzenie strategii działań doradczych i szkoleniowych (zadanie fakultatywne)
  • ścisłą współpracę z dystrybutorami w zakresie tworzenia i realizacji projektów marketingowych wspierających tytuły z bieżącego repertuaru (filmy z potencjałem edukacyjnym): kampanie reklamowe, tworzenie contentu, analiza danych, tworzenie i prezentacja strategii do filmów,
  • ścisłą współpracę z sieciami kinowymi i kinami niezależnymi, wspieranie sprzedaży filmów z ich repertuaru,
  • planowanie, realizację kampanii reklamowych, tworzenie treści z pomocą zespołu kreatywnego, analizę danych i raportowanie ich w sposób przystępny do zarządu,
  • realizację celów strategicznych firmy w obszarze marketingu i sprzedaży, w oparciu o istniejące kluczowe wskaźniki efektywności.
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zespole marketingu,
  • rozumienie procesu podejmowania decyzji, procesu decyzyjnego w marketingu B2B, B2C, umiejętność przyczynowo-skutkowego wytłumaczenia mechanizmu lejka sprzedażowego, TOFU, MOFU, BOFU,
  • umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści reklamowych skierowanych do różnych grup docelowych, w szczególności do nauczycieli i młodych odbiorców kina,
  • podstawowa znajomość metod badania potrzeb klientów,
  • biegła znajomość system reklamowego Meta,
  • praktyczna znajomość Google Ads oraz GA4,
  • ponadprzeciętna skrupulatność, wnikliwość, dokładność,
  • zaangażowanie, pracowitość, sumienność,
  • umiejętność współpracy z wymagającymi klientami,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, życzliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
  • chęć rozwoju, a wręcz wewnętrzny „imperatyw samorozwojowy”,
  • staranność w pracy, myśleniu i działaniu, niechodzenie na skróty i umiejętności analityczne,
  • odwaga w mówieniu własnego zdania, nawet gdy może to być niepopularne,
  • umiejętność kwestionowania status quo z poszanowaniem rozumu i godności człowieka,
  • mile widziany certyfikat DIMAQ i case studies z przeprowadzonych kampanii 😊
  • samodzielne realizowanie kampanii reklamowych w ekosystemie reklamowym META oraz Google Ads,
  • bieżące monitorowanie, optymalizacja oraz analizowanie danych kampanii,
  • przygotowywanie materiałów reklamowych we współpracy z zespołem graficznym,
  • przygotowywanie i publikacja treści na stronie www, blogu firmowym,
  • opieka nad social mediami (przygotowywanie strategii, prowadzenie harmonogramów postów, tworzenie treści oraz materiałów wideo we współpracy z zespołem graficznym),
  • reaserch nowych kanałów dotarcia do grupy docelowej,
  • współpraca z influencerami,
  • aktywna współpraca z zespołem marketingu,
  • pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
    • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności i wyników pracy od 4750 do 6000 zł netto na UoP na początek, do negocjacji od stycznia 2025 roku (jeśli masz wyższe umiejętności i wyżej je wyceniasz i lub prowadzisz JDG – napisz do nas, zaznaczając aspiracje finansowe i porozmawiajmy,
    • niezbędny do pracy sprzęt,
    • możliwość współpracy z największymi graczami na rynku (producenci, dystrybutorzy, sieci kinowe i kina niezależne, stowarzyszenia branżowe, biznes międzynarodowy),
    • pracę stacjonarną w przestrzennym biurze Ferment Kolektiv w centrum miasta, hybrydową (preferowane) lub zdalną (ewentualnie),
    • szeroki pakiet szkoleń marketingowych online,
    • rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
    • możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.
  • Twoja potencjalna ścieżka kariery:
    (chcemy budować strukturę firmy głównie w oparciu o awanse wewnętrzne)
  • Specjalista ds. marketingu (min. 6-12 m-cy),
  • Starszy Specjalista ds. marketingu (po min. 6-12 m-cach),
  • Project manager 9  (po min. 18-24 m-cach)
  • Marketing manager / brand manager (po min. 2-3 latach)
  • Kierownik Zespołu Marketingu – rekrutacja (min. 3-letni staż wewnątrz firmy)
  • Dyrektor Zespołu Marketingu – rekrutacja (min. 3-letni i staż wewnątrz firmy)

Dlaczego piszemy minima? Osoba o wyższych kwalifikacjach i większym doświadczeniu ma szansę na awans zawodowy wcześniej, ale nie wcześniej niż określone minimum. Wynika to z konieczności poznania roli, stanowiska, firmy, branży etc.

KIM JESTEŚMY:

Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w branży o podobnej specyfice: łączącej perspektywy kina niezależnego i sieci kinowej, dystrybutora, edukatorów filmowych, producenta eventów kinowych i specjalistów od kinotechniki. Nasze marki to FilmwSzkole.pl, KinoMaestro.pl, Ferment Kino Objazdowe, PleneroweKino.pl, WypozyczaniaLezakow.pl, Ferment.com.pl/CineMaster (poczytaj, przestudiuj, by dowiedzieć się więcej). Pracujemy stacjonarnie i online, prowadzimy też gałąź szkoleniowo-doradczą. Wierzymy, że „Kino zmienia życie. Na dobre” (nasze motto) i tę ideę staramy się kolportować w każdym działaniu – na poziomie strategicznym i detalicznym, w odniesieniu do najmniejszego nawet interesariusza firmy, od pracowników i pracownic, poprzez klientów, po osoby obserwujące nasze działania z większego dystansu. Budujemy pomosty komunikacyjne pomiędzy twórcami i twórczyniami filmów, producentami i dystrybutorami a publicznością – w oparciu o potrzeby i oczekiwania tej ostatniej grupy. Jeśli cenisz sobie wspierające i empatyczne środowisko pracy, odpowiedzialnego i świadomego pracodawcę, możliwości rozwoju i różnorodność zawodowych przygód – może warto, by nasze ścieżki się połączyły 🙂

Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:

  1. CV / portfolio,
  2. List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,

wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Termin: do 6.10.2024

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING.

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.  

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!

Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!

Wyślij swoje CV, portfolio oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 6 października.

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING.

Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!