REKRUTACJA

REKRUTUJEMY

DOŁĄCZ

do zespołu marektingu
Ferment Kolektiv!

  • Nie wyobrażasz sobie życia bez Fejsa, Instagrama, LinkedIna i YT?
  • Potrafisz ustawiać reklamy w Mecie, na Googlu i wiesz co to CPC, CPM oraz CPV?
  • Umiesz analizować dane i wyciągać z nich wnioski strategiczne?
  • Szukasz pracy, która da Ci poczucie spełnienia, docenienia i sensu? W której bez wyrzutów sumienia możesz spędzać całe dnie w socialach?
  • A może dodatkowo kochasz kino i najtrudniej oderwać Cię od tego wielkiego ekranu?

    Jeżeli na wszystkie powyższe pytania, odpowiadasz radosnym „no raczej!”,  to mamy dla Ciebie pewną propozycję.

    Szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Digital Marketera_ki, odpowiedzialnej za nasze social media oraz płatne kampanie reklamowe.

    Zainteresowan_?

    Zapraszamy do dalszej lektury 🙂

KIM JESTEŚMY:

Jeden Ferment zamiast wielu agencji – tak mówimy często naszym klientom. Specjalizujemy się w wykorzystaniu sztuki filmowej w edukacji oraz komunikacji marketingowej i reklamie. Realizujemy pokazy kina plenerowego i samochodowego, tworzymy projekty tailor-made w kinach i poza nimi o budżetach od cztero- do siedmiocyfrowych. Robimy świetny marketing filmowy, jesteśmy też dystrybutorem tzw. kontentu alternatywnego w kinach. Nasza firma jest oficjalnym pracodawcą DIMAQ, co potwierdza nasze kompetencje digitalowe. Tworzymy zespół o wszechstronnych kompetencjach: techniczno-operacyjnych, marketingowych, sprzedażowych, humanistycznych – dzięki temu od 17 lat z powodzeniem realizujemy od A do Z nawet najbardziej złożone projekty.

Od 2016 rośniemy rok do roku średnio 150%. Nasze marki to: FilmwSzkole.pl, PleneroweKino.pl, KinoMaestro.pl, WypożyczalniaLezakow.pl, Ferment.com.pl

MOTTO: „Kino zmienia życie. Na dobre”.

Wierzymy, że tak właśnie jest – że nasze działania zmieniają życie naszych Widzów, Klientów i ich odbiorców. Ale też, że kino – oraz praca w Fermencie – zmieniają nasze życie. Na dobre. Aktywnie i wspólnie pracujemy nad kulturą organizacyjną firmy i – mimo naturalnych trudności – codziennie staramy się, by deklarowane wartości szły w parze z praktyką życia codziennego. Zgadzamy się z jeszcze kilkoma biznesowymi aforyzmami, np. „Szybko jest lepiej niż powoli”

WARTOŚCI: Kierujemy się w naszej pracy następującymi, wypracowanymi wspólnie, wartościami:

  • Współpraca – w najlepszych tego słowa znaczeniach,
  • Empatia – uważna troska o potrzeby osób z wewnątrz i otoczenia firmy,
  • Kompetencje – we wszystkim co robimy: rozumiane jako wiedza, umiejętności i postawa, w obszarze merytorycznym, organizacyjnym, komunikacyjnym.
  • Rozwój – osobisty, Zespołu, organizacji,
  • Komunikacja – uczciwy przepływ informacji oparty na otwartości, wrażliwości i odwadze,
  • Efektywność – skuteczne dążenie do celu, sprawna realizacja uzgodnionych priorytetów,
  • Człowiek – jest zawsze w centrum naszej pracy, niezależnie od pełnionej roli.

Stawiamy na swobodę, ale szanujemy granice. Mówimy sobie po imieniu, lubimy się, cenimy poczucie humoru. Ale jednocześnie dbamy o to, by nikt nie poczuł się w naszym towarzystwie nieswojo. A gdy popełnimy błąd – umiemy za to przepraszać i działamy tak, by go naprawić.

Jesteśmy elastyczni. W ustalaniu godzin pracy i w organizacji zadań własnych – oczekujemy jednak, by były zrealizowane na czas i „lepiej niż jest to wymagane”. Cenimy ludzi otwartych na chwilowe „przyspieszenia” i pracę na 200%. Ale chcemy też dawać przestrzeń na zwolnienie obrotów. Liczymy godziny pracy i rozliczamy się z pracy nadmiarowej.

Doceniamy zaangażowanie i inicjatywę. Chcemy pracować najlepiej jak się da i z radością. Cenimy uważność na ewentualne „usterki w procesach” i umiejętność sugerowania i przeprowadzania zmian na lepsze. Chcemy wynagradzać uczciwie. Wystrzegamy się jednak zgubnego perfekcjonizmu.

Działamy ambitnie i roztropnie. Napędza nas chęć robienia rzeczy wielkich, ale mamy świadomość ograniczeń. Troszczymy się o dobrostan, kondycję psychofizyczną i wysokie morale. Wiemy, że do osiągania ambitnych celów potrzebna jest regeneracja, otwarty, kreatywny umysł oraz wypoczęte i zdrowe ciało. Coraz lepiej planujemy, myślimy strategicznie i działamy w oparciu o ramy, nawet gdy rzeczywistość domaga się spontaniczności.

Wspieramy się nawzajem. Pomagamy innym, dzielimy się wiedzą i nie boimy się o pomoc prosić. Nie przypisujemy innym złych intencji i szukamy wspólnie najlepszych rozwiązań. Unikamy krytykanctwa, ale jesteśmy otwarci na uwagi, bo wierzymy, że feedback jest niezbędny do rozwoju. Szukamy okazji do pozytywnych wzmocnień, bo wiemy, że to buduje nas indywidualnie i organizacyjnie.

***

Jeśli czujesz, że masz podobnie, jeśli nie szukasz pracy gdziekolwiek, tylko tam, gdzie możesz robić coś z sensem – to przyjrzyj się wymaganiom na potencjalnie Twoim stanowisku.

  • samodzielne realizowanie kampanii reklamowych w ekosystemie reklamowym META oraz Google Ads,
  • bieżące monitorowanie, optymalizacja oraz analizowanie danych kampanii,
  • przygotowywanie materiałów reklamowych we współpracy z zespołem graficznym,
  • przygotowywanie i publikacja treści na stronie www, blogu firmowym,
  • opieka nad social mediami (przygotowywanie strategii, prowadzenie harmonogramów postów, tworzenie treści oraz materiałów wideo we współpracy z zespołem graficznym),
  • reaserch nowych kanałów dotarcia do grupy docelowej,
  • współpraca z influencerami,
  • aktywna współpraca z zespołem marketingu,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zespole marketingu,
  • rozumienie procesu podejmowania decyzji, procesu decyzyjnego w marketingu B2B, B2C,
  • umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści reklamowych skierowanych do różnych grup docelowych (posty, rolki, reelsy),
  • biegła znajomość bussines managera, ads managera Meta,
  • podstawowa znajomość Google Ads oraz GA4,
  • ponadprzeciętna skrupulatność, wnikliwość, dokładność,
  • zaangażowanie, pracowitość, sumienność,
  • umiejętność współpracy z wymagającymi klientami,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, życzliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
  • chęć rozwoju, a wręcz wewnętrzny „imperatyw samorozwojowy”
  • staranność w pracy, myśleniu i działaniu, niechodzenie na skróty i umiejętności analityczne;
  • odwaga w mówieniu własnego zdania, nawet gdy może to być niepopularne,
  • umiejętność kwestionowania status quo z poszanowaniem rozumu i godności człowieka
  • mile widziana miłość do kina oraz certyfikat DIMAQ 😊
  • pracę w zespole doświadczonych marketer_, sprzedawc_ i strateg_ biznesowych we wspierającym środowisku,
  • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności i wyników pracy od 3750 do 4500 zł netto na UoP na początek, do negocjacji od stycznia 2025 roku (jeśli masz wyższe umiejętności i wyżej je wyceniasz i lub prowadzisz JDG – napisz do nas i porozmawiajmy),
  • niezbędny do pracy sprzęt,
  • możliwość współpracy z największymi graczami na rynku (producenci, dystrybutorzy, sieci kinowe i kina niezależne, stowarzyszenia branżowe, biznes międzynarodowy),
  • pracę zdalną, hybrydową lub stacjonarną w przestrzennym dwustumetrowym biurze Ferment Kolektiv z parkingiem, w samym centrum miasta: budynku Multikina 51 (ul. Królowej Jadwigi),
  • szeroki pakiet szkoleń marketingowych online,
  • rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
  • możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.

Jeśli Cię to zainteresowało, prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:

  1. CV
  2. List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,

wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Termin: do 7.06

Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING

Brzmi nieźle?
APLIKUJ DO NAS!

Wyślij swoje CV, portfolio oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@ferment.com.pl do 7 czerwca.

Nie zapomnij o dodaniu klauzuli ze zgodą na przetwarzanie Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji!

Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.

Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!